تضمینی ها

نحوه زدن کرم دور چشم همراه با تصویر

نحوه زدن کرم دور چشم همراه با تصویر

چشم های شما از شاخص ترین جنبه های چهره شما هستند. اینکه بخواهید پوست دور چشمان تان ظاهری زیبا داشته باشد بسیار طبیعی است چون همه ما انسان ها موجودات زیبایی دوستی هستیم. پوست نازک و ظریفی که دور چشمان ما را احاطه نموده بسیار آسیب پذیر بوده و جزو اولین نواحی ای است که علائم پیری و مشکلات پوستی را بروز می دهد. کرم دور چشم خوب بهترین راهکار برای در امان ماندن از این مشکلات ناخوشایند محسوب می شود. دانستن نحوه زدن کرم دور چشم می تواند در درمان مشکلات پوستی اطراف چشمان شما بسیار کمک کننده باشد.

 

شستشوی صورت قبل از زدن کرم دور چشم

 

شستشوی صورت قبل از زدن کرم دور چشم

جذب کرم دور چشم روی پوست تمیز بهتر انجام می شود. قبل از زدن کرم دور چشم صورت خود را به خوبی شسته و خشک کنید. این کار را برای هر دو کرم روز و شب حتما انجام دهید.

از آب ولرم برای شستن صورت استفاده کنید. آب خیلی داغ باعث از بین رفتن رطوب صورت شما می شود.

ژل شستشوی ملائم بهترین انتخاب برای شستشوی صورت است. ژل شستشوی ملائم باعث حفظ و بهبود رطوبت پوست شما می شود.

پس از خیس نمودن صورت تان، با حرکات دایره ای، ژل شستشو را به آرامی روی تمام صورت خود ماساژ دهید. سپس ژل را شسته و با یک حوله تمیز و نرم صورت خود را خشک کنید.

 

مقدار استفاده از کرم دور چشم

 

مقدار استفاده از کرم دور چشم

پس از آنکه صورت خود را شسته و خشک نمودید سرم ها یا تونرهایی که نیاز دارید را استفاده کنید. آخرین چیزی که در روتین مراقبت از پوست خود استفاده خواهید کرد کرم دور چشم است. قبل از دست زدن به کرم حتما دست های خود را بشویید.

اغلب کرم های دور چشم در تیوب های کوچک عرضه می شوند. پس از شستن دست ها، از انگشت حلقه خود برای برداشتن کرم از تیوب استفاده کنید.

بافت کرم‌های دور چشم معمولاً غلیظتر از مرطوب‌کننده‌هاهستند. به همین دلیل، استفاده از آنها کمی پیچیده تر است.

به مقدار کمی کرم یا پماد به اندازه یک عدس نیاز دارید. همین مقدار معمولا برای پوست اطراف هر یک از چشمان شما کافی خواهد بود.

در صورتی که از پماد های دور چشم ژلی استفاده می کنید مقدار ژل مصرفی کمی بیشتر از کرم خواهد بود.

 

عکس زدن کرم دور چشم

 

نحوه زدن کرم دور چشم به ناحیه اطراف چشم

حتما از انگشت حلقه (یا چهارم) خود برای زدن کرم دور چشم استفاده کنید. انگشت چهارم ضعیف ترین انگشت شماست. با استفاده از انگشت حلقه، کمتر احتمال دارد که به طور تصادفی فشار زیادی وارد کنید و به پوست حساس اطراف چشم آسیب بزنید.

پس از اینکه کرم را روی ناحیه اطراف چشم خود زدید. آن را مالش ندهید، زیرا ممکن است پوست ملایم اطراف چشمان تان را پاره کنید.

حتما کرم را در تمام مسیر حفره مداری خود که استخوانی بوده و دور چشم شما را احاطه کرده بزنید. می توانید شکل دایره ای آن را احساس کنید. کرم دور چشم باید در کل این ناحیه مالیده شود.

از عینک آفتابی خود به عنوان یک راهنما استفاده کنید. شما باید کرم را به هر قسمت از صورت خود که توسط فریم شیشه های عینک پوشانده شده است بمالید.

بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم

 برخی از کرم های دور چشم به طور خاص برای استفاده در شب ساخته شده اند. آنها معمولا غلیظ ترهستند و احتمالا دارای ترکیبات ضد پیری باشند. حداقل 15 دقیقه قبل از رفتن به رختخواب کرم دور چشم را بزنید.

در صورتی که نمی خواهید کرم روی بالش شما ساییده شود یا هنگامی که دراز کشیده اید، به چشمان شما نفوذ کند، حتما به پوست خود فرصت کافی دهید تا کرم یا پماد را جذب خود کند.

سعی کنید کرم دور چشم را قبل از تاریک شدن هوا استفاده کنید تا فرصت کافی برای جذب توسط پوست داشته باشد. از آغشته نمودن کرم روی پلک های خود خودداری نمایید.

در صورت استفاده روزانه از کرم دور چشم حتما 15 دقیقه قبل از آرایش آن را روی پوست زده و اجازه دهید تا جذب پوست تان شود. سپس می توانید نسبت به آرایش چشمان خود اقدام نمایید.

منیع : wikihow